26 October 2010

sSsSsSsS


sSsSsSsS=== saya telah ditag..oleh cikgu azam (ipg ipoh)...kui2,walaupun sebenarnya malas..hee saya akan menggunakan setiap ayat dengan huruf S k...dah baca sila senyum je('',)


Once you have been tagged, you are supposed to write a note

with 25 random things, fact, habits, or goal about you.

At the end, choose 25 people to be tagged.

You have to tagged the person who tagged you

If I tag you, its because i want to know more about you

gambar hiasan: cuba teka umur girl lam gambar ni??

1. suka jalan-jalan makan angin..mujur la angin tak ada mulut ley makan semua orang..aaha

2.sudah biasa dikatakan sombong sebelum orang mengenali diri ini..eceeh..he

3.sampai bila-bila pun tetap suka warna ungu ni

4.sangat tertarik kepada lelaki yang bermuka kebudak-budakkn kot..wahaaha

5.sana-sini tetap mengingati ibu dan ayah tercinta

6.sesiapa pun jangan cuba merampas kebahagiaan yang diba ada tau!

7.sensitif bila masa memerlukan...hu

8.suruh masak boleh....menjahit belum pro lagi la

9.saat-saat waktu di sekolah amat dirindui

10.sekolah ku : intersaber, sliss, samsed

11.sengal-sengal badan apabila hendak ke kelas dan sesuka hati tido sahaja di bilik (kadang-kadang)

12.selalu mandi pada waktu yang ditetapkan sendiri

13.sejuk yang teramat apabila berada di dalam econ sampai ada yang berkata ''ko darah sejuk ke diba''

14.sweet sour sangat suka tapi gula-gula tak suka

15.selain itu,suka sangat melayan sinetron indonesia hindustan no no no!

16.sejenak terfikir bila lah tarikh kawin aku ek...hoho

17.solat pada waktu yang tidak diharamkan

18.senior kerek sangat anti!tapi jadi senior kerek mcam besh kot..huk

19.semalam aku makan roti canai

20.sudah-sudah la..rasa penat la nak jawab sampai 25 ni

21. sungguh terharu pada yang menghargai

22.simple jangan yang serabut-serabut last2 kelam kabut

23.study smart better than stud hard (tuk yang kurang rajin)

24.susah macam mana pun hidup ni kena tempuh gak..harap diri ini tabah

25.semua yang diatas tiada menyentuh individu atau pihak lain hanya diri ini..

p/s: daaaaaa!jawab la tag ni sapa2 yang rajin ek('',)

20 pok pek:

Si kodOQ said...

nAk jawaP juGA bOleH taK..KAlAu bolEh baGitau yA...oNg..kedeQ..kedEQ

fatian athiea said...

wah..mcm bez..ngeeeee

Mr_17 said...

saya lelaki bermuka budak-budak.:)))0

diba said...

@Si kodOQ
eh..boleh sgt2;)

diba said...

@fatian athiea
jawab2..ley thu psal diri awk ag;)

diba said...

@Mr_17
uish...msuk bakul nmpka;)

Bazz Rianne said...

4 itu menarik

19 tu benar!haha

tengs babe!

diba said...

@Bazz Rianne
aha..yeah num 4 xtipu nyr..hee
ye came2;)

zmah said...

Hahaaa...bab main teka-teki ni susah sikit,senang cerita tulis aje mengenai biodata adik akak nak baca.

si biskut said...

layan sinetron indon jugak ek Diba nie..nie mesti hafal nama2 pelakon indon nie.Umo baru 22 dah fikir sal kawen...huhu

bazz rianne said...

4 itu mcm zac efronkah?kn?kn?haha

diba said...

@zmah
aha..suke je nk bg teka2 ni..hee ok entry nnt2 diba gtau psal myself..;)

diba said...

@si biskut
aha..of coz la tau name2 actor trutamnya,,hee ala..org len kt cni rmi kawin dh ni bru pkir je..aha

diba said...

@bazz rianne
ehe..zac efron ok gk..ag budk2 ag ag besh kot;p

ahsfantasy24 said...

wah3..
S yang mantopp!!
hheheh...

ticnube said...

rase nye ni tag terpanjang kot yg pnh den nampak..hahahah

diba said...

@ahsfantasy24
sudah semestinya;)

diba said...

@ticnube
yeke..hee ase nyr cm2 lahh..hee

Mr_17 said...

xla masuk bakul tp org bgtau..ahahaha

diba said...

@Mr_17
aha..yeke..agk2 muke dm budk2 umo brpe ek..hee