Showing posts with label award. Show all posts
Showing posts with label award. Show all posts

14 August 2011

Syieda_Joy 1st GA

dah lama tak join benda-benda camni.tetiba rasa nak.1st GA from syieda.klik disini untuk yang nak join skali.

mana tahu berpeluang jadi pemenang kan;)

14 December 2010

menjawab


sory to effah sebab akak lambat ckit amek award ni.apapun terima kasih('',)


nway..rasa sonok sangat dapat follower macam effah





Photobucket

15 November 2010

jamilah


nama cik jamilah mana jadi tajuk entry ni...aha jangan marah ye cik or puan jamilah..I guna nama U untuk entry kali ini..bertuah sungguh dengan nama itu..bahasa arab yang bermaksud 'cantik' ('',)..cantik ke blog I ni??..hee

thanks so much to
syazana amira binti norsalihin : http://syazanaamira.blogspot.com/
for this award yang diberikan


memenuhi syarat dapat award ini jawab soalan :

1.nickname untuk pemberi award
deQna('',)

2.ucapan pada pemberi
syukran jazilan kathiraan('',)

3. 6 artis yang anda minat
lisa surihani, david archuleta, ungu band
zac efron, jonas brother, awal ashari

4.bagi pada 10 blog yang cantik or jamilah

p/s: yang terpilih jawab la 4 simple soalan tu..;)

11 November 2010

riben pink.


aha..sory pada pemberi award riben pink sebab aku lambat terima..hee

pemberi award: cik bazz

fakta menarik cik diba bersama cik bazz

1. ngan dia ni la aku marathon..bila ag nak buat camtu??

2. aku suka sambal tempoyak yang mak dia buat..nyum2

3. grafik partner with me for majalah AN-NUR..

4. geng selangorku di maktab ni..he

5.rilek's sudaaaa~



p/s : akan datang akan menyusul penerima award yang seterusnya('',)




01 November 2010

awardku

















p/s: sebagai link bagi sidebar ''award"..he terima kasih semua ('',)