02 April 2009

do what you wanT

our life is so percious..


aku suka baca-baca Quotes..salah satu yang buat aku tertarik malam ni kan..huhu tak ada pun saje-saje memberi motivasi dalam diri. 'avoid the bullisht' yes! ni memang betul..jangan sia-siakan hidup kita kan.bagi aku banyak benda nak dibuat dalam hidup.hidup ni kan ibarat kita menanam padi dan kita akan mendapat hasilnya.jika kita menanam secara elok..elok lah hasilnya.kalau tidak hancur lah hidup kita..mungkin tiada hasil atau hasilnya buruk..ish3x tak nak kan camtu..so isilah hidup kita dengan perkara yang berfaedah...jangn suka mengarut..haha tak gitu ke yang eloknya..huhu

'take chances'..aku cuba sedaya upaya mengambil peluang dalam hidup ini.if peluang tu masih mampu diambil aku akan cuba..macam lah dalam bisnes bijak mengambil peluang tapi memanglah ada risiko dalam setiap peluang tu..so itu lah cabaran dalam hidup.tempuhinya lah tak gitu ke yang eloknya ..huhu

'never have regrets' ..ha yang ni aku cam kurang setuju..bagi aku kadang-kadang mesti ada keadaan menyesal.betul tak.tapi sebenarnya penyesalan tu menambahkan motivasi dalam hidup kita.betul tak..yela kan,bila kita gagal dalam sesuatu mestilah kita menyesal tak berusaha bersungguh-sungguh..so nya mestilah lepas tu kita akan lebih hard and smart sebab nak success..mesti nak doa bersungguh-sungguh minta pada Allah supaya dipermudahkan.sebab nya tak nak gagal lagi.kan3x...tak gitu ke yang eloknya..huhu

apa pun sentiasa lah perbaiki diri kita dari semasa ke semasa.sometimes change can be good..transformasi...modifikasi....and ntah pape ag..hehe.tu je yang nak share time ni,daaaa~

3 pok pek:

WhoSign said...

tak gitu ke yang eloknya.. ek ek ek..

betul2.. do what u want as long as it is right..

diba said...

betul3x heee~

a said...

best quote ever:

" don't judge a book by its cover"

:)