07 April 2009

ketulusan hati

actually "ketulusan hati" is the title of the songs..tajuk je sama, selain nya adalah berbeza..

apa yang bezanya masing-masing menilai..huhu
! ! ! ! !
!
!
!
!

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban

Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Cintaku tak berdusta Tak mengenal ingkarTak kenal nestapa Cintaku hanya indah Hanya bahagia untuk selamanya Apa yang kurasakan ini Persembahan untuk dirimu Kau biarkan kasihku

Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis
hanya tulusnya hati
mencintaimu tak mengenal ragu
keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Tak ada seribu janji
Hanya bahagia untu selamanya
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau benarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku

Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

!
!
!
!
!

wah..kedua-dua lagu ni ada maksud tersendiri..mesej yang disampaikan pun berbeza..

tapi apa yang saya sungguh tertarik ialah pengolahan "ketulusan hati" bagi lagu marshanda..huhu

sungguh sayu..lagu indonesia tu merupakan oSt drama cinta madina dan aQso yang sedan gditayangkan di tV9 setiap petang..huhu

nway..both of the songs best
(",)

2 pok pek:

Anonymous said...

yup
yg lgu marshanda tuh mmg besh
i loike too~

diba said...

me too..huhu

msti tgk kn cite 2 ptg2..hee~