23 April 2009

syukran jazillan

wah..agak lama saya tak post entri kat blog ni,nak kata malas pun ada gak.tapi banyak keje perlu disiapkan.lagipun ada beberapa hari sebelum saya tidak sihat

actually: sory 4 late accept this awards.
from : shahrul and zara

syukran jazilla :: thanxs :: terima kasih :: arigato' kozaimas



award : blog ceria

ceria ke..hehe nway thanxs coz sudi bagi award kat follower dia, sungguh baik hati ye..hehehe
so ceriakan lah diri anda semasa membaca blog ini.huhu



award: the best blogger::friendship

zara thanxs bagi award ni pada ustazah ye..alhamdulilah,syukran jazilan,eceh...hehe
terharu sungguh aku zara..nway FRIENDSHIP 4 EVER.

Information for this award:

Rule:
1. Put this badge in your awesome blog.
2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.
3. Make sure you put the 'recipients' names here, along with their links.
4. Let them know about this
so penerima seterusnya from ustazah adibah (eceh..)

10 orang terawal as my follower in my blog..thnxs a lot my frens (",)

9 pok pek:

nur nina said...

hehe.. sy 0rg ke-10.. ley amek ea?

i_m diba said...

leh la..sila2 nina(",)

apis (bukan nama sebenar) said...

sama-sama diba ;)

i_m diba said...

hehe;)

asrar said...

aku nie kira masuk bagian tak..hehehe

i_m diba said...

msuk la...mek oii!hehehe
ak nak bg award..huuhu

asrar said...

heheh...
aku berbangga...

i get d award..huhu

cudbutterfly~ said...

dba??ak??huhu

i_m diba said...

ko trmsuk la tu..hee

tgk ko duk kt ner lam follower ak..huhu