09 January 2011

bukan penyanyi yang juara


sekarang ni..ada dalam 3 jam lagi bermulanya Juara Lagu ke- 25..kebanyakan individu mahukan penyanyi kesukaan mereka menang dan menjuarai Juara Lagu tersebut..tapi kan Juara Lagu ni mempertandingkan lagu-lagu yang menjadi finalis..sebab tu jikalau penyanyi asal mereka tidak menyanyikan lagunya sendiri pun boleh.Juri-juri pun boleh menilai lagu-lagu tu jika pertandingan Juara Lagu secara rasmi tidak dilakukan..pertandingan ni kiranya untuk memilih persembahan terbaik la..suka gak la kan tengok-tengok persembahan yang kreatif dan unik..hee
apapun terpulang pada persepsi masing-masing..cuma jangan la marah ye kalau penyanyi kesukaan tu tak menang..means lagu dia tak best la tu..hee untuk finalis AJL 25 ialah :


  • Hanyut – Audi Mok/Faizal Tahir/Faizal Tahir
  • Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Shahir AF8
  • Noktah Cinta – Ajai/Sheikh Qalam/Hafiz AF7
  • Drama King – Taja/Teja/Meet Uncle Hussain
  • Ku Ada Kamu – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Adira AF8
  • Cinta Sempurna – Yuna
  • Pelita – Loque/Loque/A.P.I
  • Berlari – Shazzy Ishak/Tomok
  • Sofea Jane – Iswandy/Sham/Black Mentor
  • Mencari Konklusi – Noh/Noh/Hujan
  • Selamat Malam – Audi Mok/Faizal Tahir
  • Ekstravaganza – Sam/Bunkface
  • Jahat – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Stacy
  • Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali

Antara juri-juri seperti Azmeer, Edry Hashim, Che Kem, Zainuri Misfar dan diketuai oleh Azhar Borhan. Pada pendapat korang siapakah yang bakal merangkul Juara ANUGERAH JUARA LAGU 25 ?ahaks..

p/s: diba nak Faizal Tahir- Hanyut or Taja/Teja/Meet Uncle Hussain -Drama King..hee tunggu dan lihat...


Photobucket

4 pok pek:

Rozuan Ismail said...

bila satu lagu tu menang,semua orang yg berkaitan adalah menang,,

penyanyi,penulis lirik,komposer lagu,kreografer,penari, make up artist ,,mereka satu team..

p/s jom komen entri terbaru blog wan

Robi'ah El-Jawawi said...

peminat faizal tahir rupenya.

diba said...

@Rozuan Ismail
ye btul2..tapi kekdng rmai org igt sebab penyanyi tu sorg je juara..he

diba said...

@Robi'ah El-Jawawi
ley la..mint gk..black pn..hee