08 January 2011

22 or 23

tahun baru, azam baru, semester baru dan juga umur baru..

22 or 23 ye umur diba tahun ni.. nak 22 lah..hee perlu lah 22 tahun sebab baru je lepas tarikh birthday..hee ala..hendak muda sangat pn tak boleh memang telah ditentukan yang umur kita makin meningkat..tetapi sebenarnya kan tempoh kehidupan kita semakin berkurang..kan3x kenapa gembira pada tarikh birthday??sebab dapat kek??or hadiah?? sebenarnya jika kita sedih pada tarikh birthday berkemungkinan juga kerana mengingatkan tempoh kita hidup semakin singkat..dan berfikir sudah bersedia ke untuk kemungkinan akan datang tambah-tambah pula di saat kematian atau hari kiamat.

malam ulang tahun kelahiran 22 tahun('',)


kegembiraan dan keseronokan pada hari ulang tahun menunjukkan kebahagiaan di dalam sebuah keluarga yang terbina..ibu dan ayah selamat membesarkan kita pada usia yang dicapai..kesyukuran dipanjatkan pada Allah..semoga dengan bertambah usia kita akan sentiasa menambahkan kesyukuran dan ketaatan pada yang esa..sebab semua yang berlaku di dunia ini adalah ketetapan Allah.rasa nak perasan muda gak la sebab lahir dekat-dekat akhir tahun..hee terima kasih semua yang mendoakan dan membuatkan diriku bahagia sehingga hari ini...buat blogger-blogger dan follower tersayang juga..teruskan berblogging...keep it up!

p/s: hepi new year to all blogger('',)


Photobucket

8 pok pek:

Anonymous said...

eppy BAZZday,dear
x dan nk celebrate ag nih..nt bebila kite g makan kek ea?
may u success n eppy2 in 2011=)
ALL DA BAZZ!
muuuaah

diba said...

@Anonymous may u success to..yes..i alwys remember for SR...;)muaah

Seri said...

happy birthday diba (^_^)

wah, blog sudah berwajah baru. cantik header

diba said...

@Seri
maceh kak seri..hee bfday akhir thun lpas..;)

thun bru..blog pn wajah baru..hee

biskut said...

mungkin sempat lagi nak wish besday utk diba kan..hepi besday deeb.

pertambahan tahun usia menandakan berkurangnya hayat kita.

Phat Lee said...

waah dah bosar.hehe.happy bday.

diba said...

@biskut
thnxs so much mr bisk..hee hepi always;)

diba said...

@Phat Lee
bukn besar..dh tua..hee thnxs;)