20 May 2011

fenomena Nur Kasih


iklan-iklan,itulah yang kita lihat pada hari ini dan antara yang mendapat perhatian ialah iklan promo filem Nur Kasih The Movie.ia dilihat menjadi fenomena apabila drama Nur Kasih ini telah mencapai rating yang sangat tinggi iaitu 19 Juta.bersamaan dengan tarikh 19 May filem ini mula ditayangkan dengan filem Pirate.memang mendapat saingan ketika penjualan tiket.Filem Nur Kasih ini dijangkakan menarik dan mendapat perhatian dari semua lapisan masyarakat berkesimnambungan dari drama.Dilihat program di TV3 juga memaparkan mengenai fenomena Nur Kasih seperti 360 dan pada petang ini Al Kuliyah.Pengarah yang cukup terkenal dan hebat Kabir Bahatia juga antara faktor filem ini mendapat perhatian kerana selalunya tidak menghampakan seperti filem Sepi sebelum ini.
Untung dapat pergi Jordan

my review after watching this movie yesterday:


kisah cinta suci antara keluarga,isteri, anak dan ibu
kisah kehidupan islamik yang sangat bagus 
hidup ini banyak dugaan
kesempitan membuatkan kita dekatkan diri dengan pencipta


jom kita layan antara OST filem ini:


  Bertemu Cinta (Mila)


Tanpamu ( Sabhi Sadda & Helena )



 


p/s: jangan tak tengok tau filem ni!;)

8 pok pek:

tic said...

tatau plak beno nye tiz yang nyanyi laguh ni..

Irnie said...

x sabar nk pi tengok..! orang kate kene bw tisu siap² eh? ;)

syazwan safwan said...

wah!! bestnya Diba dah tengok..
kat terengganu ni wayang jauh sangat..haha
kt kemaman nu..

diba said...

@tic a'ah tu the movie ni..tzz yg nyanyi..leh than la

diba said...

@Irnie xbwak tisu pn xpe..bwak je tuala kecik..hee

diba said...

@syazwan safwan xpe la..nt ade ksempatan tgk ek..pmndagn cite ni cntik!

HonEyBuNNy said...

bestkan cerita neh...

sayu ja ila tengok...

lagu dia pun sedappp..suka sesangat....;-)

diba said...

@HonEyBuNNy a'ah best ngat..sdap dan touching;)