23 May 2011

bujang lapok alaf baru

haaa..demam raja lawak belum berakhir sebelum diisytiharkan Maharajalawak.bermulanya minggu lepas kemasukan R2 dilihat dapat menambahkan seri MRL ini.Ini bermakna R2 juga setaraf dengan yang lain iaitu Jozan, Nabil, Jambu dan Sepah.Paling saya tak tinggal nak tengok gelagat Jozan dan Sepah.Ha..sapa agak-agak jelmaan bujang lapok dalam banyak-banyak peserta MRL ni.Dah bujang lapok 3 orang tengok je la yang mana 3 orang.Senang betul soalan ni.hee Tak dinafikan Sepah antara Raja Lawak yang serasi.dilihat lawaknya sangat ilimiah dan nampak diorang ada buat searching.tengok je la masa MRL jumaat ni.mendapat komen dari Apek "Lawak yang betul-betul Melayu".nak tahu tengok video lawak diorang..''mari berewang'' orang Jawa sinonnim sangat dengan rewang-rewang ni..hee



diambil dari blog Sebuah belog komik amatur

bukan saya yang cakap Sepah ni leh dikatakan macam bujang lapok, tapi saya menyokong kata-kata PuteraMeor di bawah ini :

klik pada gambar untuk lebih jelas

p/s: jom sokong Sepah and JOZAN;)


5 pok pek:

ticnube said...

alaaaa.. tapi sepah tuh lawakk la.. ske kat drg.. even mamat cm x derk fungsi sgt..hahahahha damak tuh comei.. syuib tuh cm sengal2

diba said...

@ticnubetu la..tpi mamat tu kn dh kne tgur..lame2 fungsi dh..hee

misz molecule said...

selalu xberpeluang tengok:(

diba said...

@misz molecule
sy pn xtgkkt tv..xlnggan astro warna..just tgk utube;)

ahsfantasy24 said...

alalalalaaaa shukenyer...
hehe mmg best la dorang~
:)