28 March 2011

air mata chaca vs nana


tepat 20 minit tamatnya sinetron sejuta cinta mashanda..muahaha tak boleh kacau kalau tengah tengok sinetron..apa yang boleh diba kata..kesian kat chaca..nangis sokmo..tapi delvin tu pun senang juga menangis kan...hee suka tengok drama tu tapi geram pun ada...penyiksaan terhadap perasaan chaca...namun nana tak boleh gak dapat mengatasi tangisan chaca dan delvin...sebab tangisan nana adalah kegembiraan dan kesyukuran terhadap kejayaan usahanya selama menuntut ilmu di sekolah.

my sis: nur amanina

congratulation to my sister tuk result spm yang diperoleh..hope akan dapat lebih berjaya pada masa akan datang..airmata yang dapat dicurahkan atas kegembiraan ni adalah kepuasan dan penghargaan terhadap diri nana...kesyukuran juga..alhamdulilah..terima kasih nana...tahniah juga kepada semua calon spm 2010 yang berjaya dan yang kurang berjaya teruskan usaha,,rezeki itu datang kat mana-mana apabila kita berusaha.

p/s: jeles sebab dye kalahkan result kakak dye ni..huahua

Photobucket

4 pok pek:

Cik Yana said...

Congrats to her :)

Entry terkini: Tulis Nota dan Dapat LipIce Percuma!!! :)

ticnube said...

siyes x derk kekuatan nak tgk sinetron.. hahah

diba said...

@Cik Yana
thanxs a lot from her;)

diba said...

@ticnube
aha...bese ah tu...boy mane nk tgk sgt kan2..hee