30 June 2009

*tak tahu*


kalaulah kau tahu
sesuatu yang kau tak tahu
pada awalnya, pasti
mindamu kan terbelenggu
dengan perkara yang ku tahu..

kalaulah aku tahu
sesuatu yang tidak kau tahu
tentunya
aku takkan keliru
bilamana kau lantang memberitahu..

kalaulah mereka tahu
sesuatu yang tidak kau tahu
aku yakin itu
kau kan terus memburuku
memaksa aku mengatakan itu
yang aku rahsiakan dari kamu..

kalaulah kita sama-sama tahu
apa yang kita mahu
pastinya..
takkan wujud sesuatu yang tidak kau tahu..



p/s: tapi setelah kita saling memberitahu tiada apa yang kita tidak tahu

6 pok pek:

dzhakim said...

andai ku tahu sampai bila kapan ku

=)

.::N.hasnah.Z::. said...

Life is full of surprise (^_~)y

asrar said...

amboi ko diba...
bermakna btl...

terus menusuk ke jantung,,,,
btl...tak tahu itu sukar....bersabarlah duhai hati..

i_m diba said...

diba > hakimaru

spe2 pn xthu..heee just prepare ourself

diba > kak hasnah

ye..btul2,apprecite our life~;D

diba > asrar

bese la aku..luahan hati s'org INSAN BIASA
hehe..ak sntiasa brsabar~;D

ticnube said...

aha... tak tahu..ape kau dah buat pada ku...anywayy diba... thousand thnx kat ko...muahah..aku ske.. sgt kat photoscape yang ko gtauu tuh...abih satu malam aku ngeje kan die...hahaha

i_m diba said...

diba > ticnube

ye..ticnube..u're welkam;)
slain photoscape 2..bnyk ag softwre yg aku gune..heee bese la bru tau msti smgt cm2..smpai stu mlam kn..haha aku pn minat sgt dgn edit pixs ni..hee~;D