24 March 2009

what about now...what about today


hari ni..hujan lebat sangat,pagi-pagi dah hujan..rasa berat hendak ke kelas tapi apa kan daya saya pergi juga,rupanya di kelas tak ramai orang pun..huh tau tadi datang lambat pun tak apa...hahaha..gurau je, sebenarnya tak ada payung pun..so saya mengambil keputusan untuk menunggu hujan berhenti .tapi nampak ada payung yang terbuka tiada bertuan disebelah bilik saya,rasa nak guna tapi takut sebab tak tahu kepunyaan sesiapa.Oleh itu,saya menunggu sehingga tiada siapa di blok dan saya pun gunakannya,huhu patut lah payung itu sudah rosak sebab tak boleh ditutup...hehehe apa pun yang penting masih boleh gunakan...kepada empunya payung yang tidak diketahui terima kasih ye...saya dah letakkan balik pada tempatnya..
so what about today is the day raining heavily..


what about now? sebenarnya sekarang ni memang fikir assingment je..so setiap masa fikir saya dah sampai mana buat..rasa malas je..huhu apa yang penting tarikh hantar kena hantar juga.. so buat relaks- relaks sudah..hehe kepada rakan-rakan selamat membuat assingment..huhu

12 pok pek:

aziee said...

salam...
2 la...orang suh sediakan payung b4 ujan...ko degil...huhuhu

lainkali belilah payung...menurut sumber yang dipercayai..payung avon 1.90 je sbatang...p laa buat tempahan cpt..heheh


asgment...asgment/..3x.
bleh demam...tp jgn tension2 na...rilex2...
buat sesama naa.....

aziee said...

silap2..bukan azie tau...penolong ko..hakhak..ahaks

i_m diba said...

wah..yeke pyung avon 2
ak tkut 190 minit je leh gne..hahahaha

ak nk jenama sony ericsson.kuang3x

zaradgreat said...

hahaha.ukm pun ujan lebat gle
aku xde duit.so xde aaa payung cam ko
hahhahaha
terpaksa pegi klas 730,,
awal gle...huuuu~~~

dibaviolet said...

kwan2..jom pkat2 bli payung..hee~

aziee said...

haa.. ni aziee betol dh smpai... :-)
ko ni, len kali masukkan name aku skali, biar berhujan berpanas bersama.. ahakz

i_m diba said...

yola2..cik jijah..hehehe

Ibnu AbRaawi said...

what about now?
comment on ur blog

what about today?
10am-3pm: lectuers
4pm-7pm: go to Kajang
8pm-11pm: meeting pkapukm
11pm-2pm: meet friends..chitchat

hujan?
around 8pm if i am not mistake~

i_m diba said...

wah...the whole day,

e..eh 'meet friends' 2 lama nye..
rasa mistake..11pm-2am,btul tak?

huhuhu~

Ibnu AbRaawi said...

oh ya
11pm-2am

lol :D

cik lin said...

ehhe..aku pon..ari selasa ari 2 kan uje lebat..aku nak amik gak pyung 2..dekpon xde org amik2 dr dulu lg..hhehe..tp aku xbrani..haha.aku redah uje je weh..huhu.nasib baik dah kurg ujan masa 2.huhu

i_m diba said...

ooo..yeke cik lin
time aku nk g tu..huh lebat jugak..huhu
xpr..pasni kite bli pyung ye..