26 March 2009

laju ke perlahan?



cmne nak tahu tahap stress seseorang tu, ianya boleh digunakan dengan melihat gmbar ini:

if seseorang tengok ianya tidak bergerak lansung..memang lansung tiada stress..wah hebat tu...

sesiapa yang nampak gambar ni bergerak..maksudnya dia ada stress or tekanan..jika perlahan means stress tidak lah kuat sangat..jika laju means stress or tekanan seseorang itu kuat

tapi jangan tengok lama-lama..nanti jadi pening kepala plak..hee
ujian ni pernah dibuat kepada banduan di suatu tempat di luar negara..sejauh mana ketepatan nya tidak lah diketahui tapi ianya hanya sekadar ujian menguji tahap stress seseorang..

9 pok pek:

aziee said...

wah2 diba.. maju ek ko skrg.. siap ade ujian bleh ukur tahap stress lagi..
erm.. bagus2.. cam tau2 je aku ngah stress betol nih.. ish.. tiap kali stress aku bleh r buka blog ko ek, hihi.. :-)

WhoSign said...

kat sini pun sama.. tgk tak gerak..
(mayb sebab tengah mengunyah.. huhu)

pasni masa wat assgmt plak nk test tengok..

i_m diba said...

aziee>> boleh dialu-alukan menziarahi blog ini untuk menguji thap stress anda..hee~

whosign>>anytime pun boleh..hee~

Ibnu AbRaawi said...

alamak
lajunyerrr

saya stress sangat la nampaknya
mungkin juga
esok saya akan ke Kuala Lipis
untuk handle program motivasi
mau x stress..KP kot

hehehe

Alhamdulillah
persiapan dah siap
cuma perlaksanaan di sana je nanti

nice entry~

nur nina said...

haha.. mmg stress la nmpknye..

zaradgreat said...

ala diba!!
aku stress la..
hahahaha

naddysh said...

shayer stress tgok mende tuh gerak2
huhuuhu
nway slm ziarah kembali
kte tkr2 link yuk;D

faqhrule said...

arghhh patut la berombak je tengok mende tuh..
stress dgn praktikum!

i_m diba said...

sbar ye..yg stress 2..hee~