24 October 2009

new look


wah ade star-star lah...hehe actually 2 hari lepas jalan-jalan pi main bowling..tensyen-tensyen setle dah asignment yang satu tu...setelah 3 kali wat balik..huh...tapi markah punya pasal buat la jugak...habis-habis main bowling tu jumpe plak kedai-kedai aksesori computer...nak beli lame dah memandangkan duit kurang ada..rase nak beli sangat sebab laptop ni nampak comot-comot..hee maklumlah tangan jenis basah ckit..sebab tu nampak comot...tapi sekarang dah leh elak comot-comot...hehe
bagus lah pelekat cover mouse pad ni...dia kalis air...hehe so tak kisah sangat lah..masa dh jumpa kale ngn corak berkenan terus beli...ok lah....puas hati..nampak mcam laptop baru plak..eceh~~

kat bahagian mouse pad



p/s: apapun memang puas hati lah~;D




6 pok pek:

zaradgreat said...

hohohoo.
nak gak purple
cun2

diba said...

msti lah...haha
kale tu ah ak nk cri dlu..~;D

faqhrule said...

pasni kereta pulak kasi tukar kaler macam laptop ea

ainko said...

wahh..tomeyy..diba mmg suke kaler nih eh?

cottoncandy said...

smart2
ak pk ap la mouse pad
wrist pad rp ny
hehe

diba said...

faqrule: akn dtang ah..hee

ainko: a;ah mmg suke bangat kale ni..hehe

cud:hahaha..mmg pn wrist pad..